søndag 13. mars 2011

Sundayblues

En perfekt søndag.
Teatersminke.
Fest på badet med radio, smykker og påkledning.
Kakao, is, film og litt spill på macen med Maria, mens Didrik sover ute. 
En liten som skal herme etter storesøsteren sin, samme hva. 
"Bæ bæ lille" Tre ord med riktig melodi fra en lykkelig og stolt gutt på ett. 
"Hvorfor skal du reise i dag, Helena?" Fra en fireåring som betyr masse for meg. 
"Jeg savner Helena!!" Før jeg har kommet meg ut døra. 


Hadde alle søndager vært som denne, så hadde jeg levd i himmelen! 



2 kommentarer:

Ida Fiskaa sa...

Svar/ Tusen tusen takk! Så koselig å få slike kommentarer som skiller seg ut fra mengden! Nå trakk jeg på smilebåndene :)

nadja sa...

Hørtes sannelig ut som en perfekt søndag.
Du er flink og ta bilder, og flink med ord. Jeg setter veldig pris på de ordene du legger igjen hos meg. Nadja