torsdag 21. april 2011

Lure smil og peking

Hvordan klarer de det? De som står der med et barn i hver hånd, barna er født på samme dag, såklart tvillinger. Jeg beundrer de som har stålkontroll på hvor barna er til enhver tid.

Dagens gåtur var virkelig krevende, med to barn som går hver sin vei, uten om å tenke på at den tredje veien faktisk er den rette. En skal ikke kimse med lure smil og peking.

Blomster er fasinerende og avledende, vi plukker de, holder de i to minutter, ser noen nye og kaster de gamle fra oss. Jeg lurer på hvor stor buketten kunne vært når vi intredde hjemmet..


Barnevakten var lettet, nesten like lettet som barna, da vi gikk hjemover, jeg hadde kontroll. Is i vogna, hvorfor tenkte jeg ikke på det med en gang? Fordi butikken var målet og det tok oss to timer å nå det.

Til min store fortvilelse så ligger tvilling-genene godt plantet i familien vår og en gang må det bryte ut på ny. Jaja, dobbel glede er det jo!

Ingen kommentarer: