torsdag 14. april 2011

VI HAR FÅTT...

Det vår og sola viser seg nesten 24/7, gradene er på den røde siden, og det liker vi veldig godt! 
Nå gjør det ikke så mye om bussen er litt forsinket lenger, jeg bruker alle muligheter til å slikke litt sol.
Gresset er tørt og i går hadde vi en flott sammenkomst i slottsparken, artige samtaler uten mening, latter og kos. Jeg liker hvert eneste tegn på at det går mot sommer. Vi kan nyte isen ute og på kafèene er det nesten umulig å få sitteplass ute. Vinterklærne er pakket vekk og støvlene er byttet ut med lette tøysko. Alle vi møter på gaten smiler, det er ikke rart. 
I dag starter påskeferien min og i morgen reiser jeg til Kiel med min mor og mine to søsken. Det blir fantastisk. Tre dager på en fin båt  med masse god mat, spa, badebasseng, show og kanskje litt shopping. Nevnte jeg at det er meldt mange plussgrader?? Det skal utnyttes fullt ut. Jeg gleder meg! 

På torsdag fikk vi et nytt medlem i nabohytta. Lille Mads kom en mnd for tidlig. 2500g, 49 cm og helt nydelig. 
Jeg ser virkelig frem til å tilbringe to uker på hytta med de. 




Ingen kommentarer: